Nieuws

Volgen op

Update digitale seizoenspassen

Woensdag 15 augustus zijn de mails voor het op uw mobiele telefoon zetten van de digitale seizoenspassen verstuurd. Velen hebben inmiddels hun leden- of sponsorpas in hun wallet staan! Maar er zijn ook nog de nodige vragen.
Vandaar een update over de overgang op digitale passen.

E-mail adres doorgeven
Voor het gebruik van de digitale seizoenspas is een e-mailadres noodzakelijk. We hebben mails uitgestuurd naar iedereen van wie het mailadres bij de administratie bekend was. Helaas was dat adres ook nogal eens verouderd, of het mailadres ontbrak.

Wil je toch je digitale pas ontvangen: geef dat dan door aan [email protected] (en alleen dit adres), samen met je adres en als het kan ook lidnummer. Wij zorgen er dan voor dat je vóór de wedstrijd van komende zaterdag je digitale pas ontvangt en geven de wijzigingen meteen in één keer door aan de ledenadministratie.

Ik heb mijn tribunejaarkaart gehad, krijg ik nog een ledenpas?
Voor tribunejaarkaarthouders geldt dat hun tribunepas tevens als ledenpas dient. Er komt dus niet een aparte mail voor een ledenpas.

Ik heb geen e-mail gehad
De mails zijn verstuurd op 14 augustus. Als u geen mail hebt gehad, dan kan dit de volgende redenen hebben:

  1. Bij ons is of was geen mailadres bekend.
  2. De mail is in de spambox (ongewenste mail) terecht gekomen. Met name bij hotmail.com, live.nl, msn.com en outlook.com mailadressen gebeurt dit nog al eens.
  3. U herkende de mail niet meteen omdat de afzender “Twelve Ticketing” is en hebt de mail weggegooid.

In situatie 1, willen we vragen om uw mailadres alsnog door te geven. Het kan zijn dat u dit voor 14 augustus hebt gedaan, maar toch geen mail hebt gekregen. Al deze wijzigingen zijn, als het goed is, inmiddels verwerkt en u hebt de mail alsnog gekregen.

Bij situatie 2 kan het zijn dat de mail nog in de spambox staat. In dat geval kunt u die mail gewoon terughalen.
Zo niet of in situatie 3: even een mailtje sturen naar [email protected] (met adres en/of lidnummer).

Meerdere passen op een e-mailadres?
Het kan zijn dat er meerdere seizoenspassen op één e-mailadres staan. Bijvoorbeeld als er meerdere gezinsleden lid zijn en bij de administratie voor al deze leden hetzelfde mailadres wordt gebruikt. Dat is geen enkel probleem. U kunt de passen doorsturen of op een andere manier delen.
Het is ook mogelijk om de passen op een eigen mailadres te zetten. Ook hier geldt: geef dit aub door via [email protected] (met adresinformatie of een lidnummer erbij).

Fysieke passen
Fysieke ledenpassen worden in principe niet verstrekt. Als u een dwingende reden hebt om toch een fysieke pas te willen hebben, neem dan even contact op met onze secretaris ([email protected]).

Jeugd
Hoe zit het dan met de jeugd? Kinderen t/m 12 jaar hebben geen ledenpas nodig om de wedstrijden van het eerste te bezoeken. Bij de digitale ledenpas zit ook een mogelijkheid om een pdf te downloaden. Deze kan eventueel ook gebruikt worden om toegang te krijgen.

Andere wijzigingen of vragen over factuur
Alle andere vragen over de ledenadministratie (factuur, adreswijziging, etc.) kunnen naar [email protected]. Het adres [email protected] is echt voor de digitale passen.

Terug

Deel via
Alle evenementen

Evenementen

17
jan
Koppeldartstoernooi 2025

Koppeldartstoernooi 2025
Clubhuis

7
juni
Zomertoernooi

Zomertoernooi
IJsselmeervogels

14
juni
Zomertoernooi

Zomertoernooi
IJsselmeervogels

21
juni
IJsselmeercup 2025

IJsselmeercup 2025
IJsselmeervogels

Alle evenementen